Пошуковий запит: (<.>A=Олексюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 102
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Задірака В. К. Фінансування витрат на захист інформації в економічній діяльності [Електронний ресурс] / В. К. Задірака, О. С. Олексюк, Р. П. Смоленюк, П. І. Штабалюк // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 479-490. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_78
|
2. |
Олексюк О. С. Модель вибору альтернативи при відомій різниці між імовірностями настання соціально-економічних ситуацій [Електронний ресурс] / О. С. Олексюк, П. І. Штабалюк // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 491-496. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_79
|
3. |
|
Молодіжний економічний дайджест : наук. електрон. журн. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ: [б. в.], 2014. - Виходить раз на два місяці Додаткові відомості та надходження |
|
4. |
Олексюк О. І. Результативність діяльності підприємств як основа формування їх інвестиційної привабливості [Електронний ресурс] / О. І. Олексюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 3. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_3_7
|
5. |
Олексюк О. Стан готовності вчителя математики до моніторингу навчальних досягнень учнів [Електронний ресурс] / О. Олексюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_32 Представлено аналіз стану готовності вчителів математики до моніторингу навчальних досягнень учнів у системі післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.Представлен анализ состояния готовности учителей математики к мониторингу учебных достижений учащихся в системе последипломного образования Киевского университета имени Бориса Гринченко.An analysis of the state of readiness of mathematics teachers to monitor students’ achievements in the system of postgraduate education Borys Grinchenko Kyiv University.
|
6. |
Ткаліч І. Д. Основний обробіток ґрунту під польові культури [Електронний ресурс] / І. Д. Ткаліч, О. М. Олексюк, Ю. І. Ткаліч, А. О. Кулик // Бюлетень Інституту сільського господарства степової зони. - 2011. - № 1. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2011_1_5
|
7. |
Олексюк О. Р. Аналіз готовності майбутніх учителів до роботи в середовищі інституційного репозитарію [Електронний ресурс] / О. Р. Олексюк // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_22 Проаналізовано стан розвитку специфічних електронних бібліотек наукових установ та навчальних закладів - інституційних репозитаріїв. Окреслено особливості використання їх у науково-дослідницькій роботі. За результатами опитування, проведеного серед майбутніх учителів, виявлено основні тенденції використання електронної інформації та рівень готовності до використання інституційних репозитаріїв у навчальній діяльності та науково-дослідницькій роботі.
|
8. |
Олексюк О. Р. Інтеграція інституційного репозитарію в інформаційно-освітнє середовище ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Р. Олексюк, В. П. Олексюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 220-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_22 Проаналізовано поняття, пов’язані з процесами інтеграції програмних засобів навчального призначення. Запропоновано шляхи інтеграції інституційного репозитарію, організованого на основі системи DSpace, з популярними системами навчального призначення (LMS MOODLE, CMS Joomla!, УФД бібліотека) і системами підтримки наукових досліджень (на основі Microsoft Sharepoint). Інтеграція зазначених засобів можлива на рівні контенту й уніфікації доступу. Реалізація інтеграційних зв’язків забезпечує ефективне використання системи DSpace у науково-дослідній роботі й навчальній діяльності майбутніх учителів інформатики.Проанализированы понятия, связанные с процессами интеграции программных средств учебного назначения. Предложены пути интеграции институционного репозитория, организованного на основе системы Dspace, с популярными системами учебного назначения (LMS MOODLE, CMS Joomla!, УФД библиотека) и системами поддержки научных исследований (на основе Microsoft Sharepoint). Интеграция указанных средств возможна на уровне контента и унификации доступа пользователей. Реализация интеграционных связей обеспечивает эффективное использование системы Dspace в научно-исследовательской работе и учебной деятельности будущих учителей информатики.The authors of article analyze the concepts associated with the processes of integration of software for the learning. The article contains ways of the integration institutional repository into educational environment of the universities. Authors are describing the experience of integration of DSpace system with the popular learning tools such as CMS Joomla!, LMS Moodle, UFD «Library». Integration of the specified tools is possible at the level of content and unification of access for users. The article contains opportunities of the integration DSpace and documents flow systems (based on Microsoft SharePoint). It is provided effective use of DSpace system at scientific and research work of students.
|
9. |
Олексюк О. М. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект [Електронний ресурс] / О. М. Олексюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 1. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_1_4
|
10. |
Олексюк О. Р. Досвід впровадження інституційних репозитаріїв в Ураїні [Електронний ресурс] / О. Р. Олексюк // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 139-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_15 Стрімке зростання кількості інституційних репозитаріїв у світі демонструє, що одним з головних напрямів діяльності наукових установ та провідних навчальних закладів є поширення власних робіт в світовому інформаційному просторі. На основі даних наведених у міжнародних авторитетних реєстрах OpenDOAR, ROAR, рейтингів Ranking Web of Repositories, відомостей відповідних веб-сайтів електронних бібліотек та власного досвіду проаналізовано сучасний стан впровадження вітчизняних інституційних репозитаріїв у навчальних закладах та наукових установах. Для досягнення поставленої мети сформульовано наступні завдання: класифікувати існуючі вітчизняні електронні бібліотеки наукових та навчальних установ за вивчити динаміку їх зростання протягом останніх років; проаналізувати регіональний розподіл та кількість розміщених матеріалів; з'ясувати фактори, що спонукають чи перешкоджають у процесі проектування та впровадження репозитаріїв. Дослідження здійснено на основі таких показників як рівень доступу; кількість розміщених матеріалів, типи ресурсів, формати представлення ресурсів, наявність програмного статистичного сервісу. За результатами аналізу виявлено основні проблеми технічного, організаційного, соціально-психологічного, правового характеру, що потребують вирішення у процесі проектування та впровадження репозитаріїв. Надано рекомендації щодо розвитку інституційних репозитаріїв для підвищення використання їх сервісів у науково-дослідній роботі науковців.
|
11. |
Олексюк О. О. Феномен розуміння як механізм гармонізації особистісних сфер суб’єктів музично-педагогічного процесу у вищій школі [Електронний ресурс] / О. О. Олексюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 4. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_4_3
|
12. |
Олексюк О. Сугестивний компонент рекламного дискурсу [Електронний ресурс] / О. Олексюк // Науковий вісник Херсонського державного університету". Сер. : Лінгвістика. - 2014. - Вип. 21. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2014_21_21
|
13. |
Олексюк О. І. Результативність розвитку виноробних підприємств України [Електронний ресурс] / О. І. Олексюк // Агросвіт. - 2009. - № 3. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_3_5
|
14. |
Олексюк О. М. Духовні детермінанти і цінності компетентнісно орієнтованої вищої мистецької освіти [Електронний ресурс] / О. М. Олексюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 11. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_11_53
|
15. |
Олексюк О. М. Компетентнісний підхід у вищій освіті: сучасний термінологічний дискурс [Електронний ресурс] / О. М. Олексюк // Мова і культура. - 2014. - Вип. 17, т. 5. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2014_17_5_21
|
16. |
Олексюк О. Р. Модель використання системи DSpace для активізації науково-дослідної роботи майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / О. Р. Олексюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - №. 15. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_15_30
|
17. |
Олексюк О. М. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті [Електронний ресурс] / О. М. Олексюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2015_1-2_8
|
18. |
Олексюк О. М. Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді [Електронний ресурс] / О. М. Олексюк // Освітологічний дискурс. - 2010. - № 2. - С. 80-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2010_2_9
|
19. |
Олексюк О. І. Глобальна метрика інноваційно-інвестиційного розвитку [Електронний ресурс] / О. І. Олексюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 4. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_4_5
|
20. |
Олексюк О. І. Діагностика інвестиційного потенціалу металургійних підприємств за критерієм доданої вартості [Електронний ресурс] / О. І. Олексюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 8. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_8_5
|
| |